Advertisement

Responsive Advertisement

uTorrent Kullanımı (Resimli Anlatım)

Evet arkadaşlar bayadır yazı giremiyorduk bugünkü yazımızda utorrent kullanımını anlatıcaz ben kendi bilgisayarımda kullandığım için programı baştan indirip kurmadım siz kendiniz tamindir gezginler gibi sitelerden kolaylıkla indirebilirsiniz şimdi hiç kullanmayı bilmeyenler için utorrent nedir neyin nesidir onu açıklayalım :) utorrent , torrent linklerini kullanarak downlaod yapmamıza yarayan bir çeşit client yazılımıdır. Aynı katagoride bir çok client yazılımı ( ABC 3.1,Bit torrent , Azureus,Bit Tornado,BitLord,BitComet,Rufus,Zip Torrent vs… mevcuttur. Biz bu anlatımımızda utorrent programı üzerinden devam edeceğiz bence en iyi client yazılımı yani torrent yazılımı utorrent kullanımı daha rahat ve basit ama son güncellemede türkçe olan program nedense ingilizce oldu belki türkçesi vardır ama uğraşmadım hiç :D şimdi resimlerle 2 dk da nasıl torrent dosyasını ekleyeceksiniz ona bakalım :)
1.) Öncelikle açtıkdan sonra add torrent (+) butonundan indirdiğimiz torrent dosyasını ekleyelim.
uTorrent Kullanımı (Resimli Anlatım)

2.) Açılan bölümden indirdiğiniz torrenti ekleyin.
uTorrent Kullanımı (Resimli Anlatım)

3.) Daha sonra dosya bilgileri ve nereye kayıt edilecek yeri gelicek yani kısaca ayar yeri gelicek ordan Save in kısmına tıklayıp nereye indirmek istediğiniz yeri belirleyin. Orada name yani isim kısmı var oradan değişik isimler koyabilirsiniz. Torrent contents kısmından torrent bilgileri ve indiğinde neler çıkacak onları görebiliyorsunuz bu sayese yanlış veya hatalı torrentleri görebilirsiniz yani kısaca bazı siteler torrenti nete düşmeden rastgele bir torrent oluşturup sitelerine ekliyorlar sonra siz indirince diyelim GTA indirdiniz yani siz öyle düşünüyorsunuz ama aslında o boyutlarda başka bir oyun çıkıyor tabi dosya ismini GTA yapıp o şekildede torrent dosyası oluşturabilirler en iyisi siz güvenilir bir siteden indirin googleye veya başka bir browsere torrent oyun veya program yazarsanız kaliteli sitelerden indirebilirsiniz nedense burası çok uzadı 3. bölümü artık kapatıyım. Bunlar sizi bilgilendirmek için kızmayın :)
uTorrent Kullanımı (Resimli Anlatım)

4.) Gelelim son aşamaya ayarları yaptığınız torrent eklendi ben önceden pes 2013 ü indiriyordum o yüzden orda 2. sıraya girdi ona takılmayın :)
uTorrent Kullanımı (Resimli Anlatım)
neyse artık siz gerisini halledebilirsiniz zaten bilgisayardan anlıyorsanız çok kolay bir şekilde kullanabilirsiniz hadi kolay gelsin :)
Bir sonraki yazıda görüşmek üzere. /Bilgisultani.com Bilginin Ham Maddesi :)