Advertisement

Responsive Advertisement

Toplu Config Çekmek (Resimli Anlatım)

Merhaba arkadaşlar bu dersimizde size toplu config çekmeyi anlatıcam
Malzemelerimiz
Sadrazam shell
webr00t shell
Ve tabikide açığın bulunduğu bir web sayfası
Toplu Config Çekmek (Resimli Anlatım)
Resimde gördüğünüz gibi "cat/etc/passwd" komutunu girdik yukarıda bulunan komut çalıştırdan eğerki olmazsa webroot shelle giriyoruz ve
"passwd okuyucuya tıklıyoruz,gördüğünüz gibi config dosyası geldi bunları kopyalıyoruz.
Toplu Config Çekmek (Resimli Anlatım)
Config fucker'a tıklayıp yapıştırıyoruz config çek diyoruz.
Toplu Config Çekmek (Resimli Anlatım)
ve Config çekildi.
Site uzantısının sonuna /configweb yazarak config dosyasına ulaşabilirsiniz.
Bakınız ;
Toplu Config Çekmek (Resimli Anlatım)
ulaşabilirsiniz.
Bir sonraki yazıda görüşmek üzere. /Bilgisultani.com Bilginin Ham Maddesi :)