Advertisement

Responsive Advertisement

Sanal Bilgisayar (Virtual Machine) Kurulumu + Görsel Anlatım

Merhaba arkadaşlar bu yazımızda sizlere Sanal Bilgisayar (Virtual Machine) kurmayı göstereceğim.
Genellikle herkes Virtual PC üzerinden sanal bilgisayar kurar ama ben bir okadar iyi gördüğüm yazılım olan
VMware Workstation adlı yazılım üzerinden Sanal Bilgisayar Kurmayı anlatacağım.
İlk Önce VMware Workstation programımızı indiriyoruz ve kurulumunu yapıyoruz.
Sanal Bilgisayarımıza kurmak istediğimiz işletim sisteminin (Windows7,XP,Ubuntu) .iso uzantılı dosyasını indiriyoruz.
VMware Workstation'ı açıp Sol Üst Köşedeki File Sekmesinden 'New Virtual Machine' ye tıklıyoruz
Typical'ı seçip devam ediyoruz.Karşımıza 3 tane Seçenek geliyor biz ortadaki yani 2.Seçeneği işaretleyerek
kurmak istediğimiz işletim sisteminin .iso uzantılı dosyasını seçiyoruz ve işleme devam ediyoruz ve bırakıyoruz,işletim sistemimiz
kuruluma geçiyor Sanal Bilgisayar Kurmada uygulayacaklarınız bukadar.
Sanal Bilgisayar (Virtual Machine) Kurulumu + Görsel Anlatım
Sanal Bilgisayar (Virtual Machine) Kurulumu + Görsel Anlatım
Birsonraki yazıda görüşmek üzere. /Bilgisultani.com Bilginin Ham Maddesi :)